onsdag 5 maj 2010

Sista dagen med gänget

Söndag morgon, vaknade än en gång upp med Magnus. Så trevligt att få dela rum med honom. Vi har känt varandra länge nu. Som vanligt börjar vi med frkost, dagens bästa mål. Jag är ingen grapefruktentusiast, men den här var bäst. Sen strosade vi längs havet i Santa Monica. När jag tittar på det här gänget blir jag så glad. Nästan alla hade träffats någon gång förrut, men under en sådan här resa, lär alla känna varandra på ett helt nytt sätt så klart. Jag är så tacksam över den här fina överraskningen. Ett minne för livet. Allas respektive män har verkligen ställt upp så att detta kunde bli möjligt. Vi försökte säga hej då snabbt och glatt. Men det gick nästan inte. Jag fällde några tårar och önskade att de kunde stanna lite lite till. Som tur var är ju Anette kvar, annars hade det blivit galet tomt. Efter avskedet med finaste gänget åkte Anette och jag för att möta upp våra familjer på Disneyland, där de hade härjat ett dygn.
Åh vad glad jag var att få se mina barn igen och Jock så klart. Vi packade bilarna och styrde mot Palm Springs. Dags att visa familjen Anette/Tobe en annan del av California. Ingen rast och ingen ro här inte!

3 kommentarer:

  1. det låter som en överraskning som heter duga! underbart! kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga dagar du har haft. Alltid kul med lite överraskningar :D . kram till dig sötis ♥

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS i förskott!! Vilken man du har som han fixar för dig. Nu har jag fått en idé inför min fyrtioårsdag, samla "gamla" bästisarna och fira tillsammans ett par dagar utan man och barn. Bara vi och hinna allt det vi inte hinner nu med barn, jobb, hem och allt som ska fixas.

    Vi får fira dig lite när du kommer till Sverige. I alla fall "en massa vin..."

    KRAM,
    Jenny

    SvaraRadera