onsdag 5 maj 2010

Hotellfrukost är herlich


Förstår inte varför jag ska vakna runt 7 alltid. Jag menar nu hade jag ju chansen till en rejäl sovmorgon. Men jag ville inte sova bort tid som jag hellre spenderar med gänget. Vi möttes upp i restaurangen och högg i en en gång i den fantastiska frullebuffen. Inte nog med god mat och fantastiska väninns. Jag fick ett jätte fint halsband av dem från Eva Attling. Det står "Make peace not war" i blindskrift på de små plattorna. Tror jag i alla fall. Eller Helle, vad står det egentligen? Hihi, jätte fint var det! Tack! Efter frukosten stod det shopping på agendan. Det var bara Magnus som orkade detta. Med tanke på hans mobil från forntiden, så var jag nästan lite chockad att han kom tillbaka med en I pad. Fast det e klart, det e ju mooode. Jag och Helle placerade oss i vars en solstol och fick en mysig pratstund i gassande solsken. Å vad jag ville prata med alla. Det var så länge sedan och jag saknar att inte bara kunna ringa upp när som helst och prata av sig. Sen anslöt töserna en efter en. Charlotte, den lilla livsnjutaren, drog till med ett dopp i poolen. I dag var det dags för utcheckning och time för nya mål. Klockan 12 hämtade vår chaufför oss och tog oss till Santa Monica och havet. Nya äventyr väntade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar