onsdag 5 maj 2010

Fredags utgång i Hollywood





Världens snabbaste dusch och med nymålade naglar gled vi i feststassen igen. Jag hade liksom felplanerat i min hastiga packning så jag fick välja på att gå ut i joggingbyxor eller samma som föregående kväll. Det blev samma. Vi klämde in oss i en "housecar" och blev körda till SLS Hotel för en av de bästa middagar jag haft ute på restaurang här i Hollywood. Lyxigt, härligt och ett runt bord. Perfa! Vi var ganska många som skulle knö sig in. Just när jag skriver detta, märker jag att jag nästan inte kan hålla i sär dagarna. Tror jag blandar händelserna, men det är ju ingen som vet, ja tills nu då. I alla fall så gott var det. Stämningen var på topp. Runt klockan 3 körde Mia oss hem till hotellet igen. Det var rätt skönt och snurrigt att få krypa ner i sängen. Tack alla fina kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar