måndag 1 februari 2010

Nanoo nanoo


Min man är denna afton på upptäcktsfärd på LA:s rockklubbar med min bror. Jag tror de går i Slash fotspår eller nåt sånt konstigt. Vad göra? Jo, efter att jag nu har lagt mina elva små troll, ska jag se Jocks nyinköpta "Mork o Mindy" box. Jag tackar högre makter för att jag har en så underbart nördig man, med så bra, spännande, annorlunda och hyffsat retro DVD smak! Jag började tjuvkolla igår, då landade Mork i ett ägg på jorden och bosatte sig hos Mindy. Jag är galet fascinerad av hur Mindy knappt lyfte på ögonbrynen, varken över att Mork är från "out of space" eller att han bara flyttade in, hos henne. Fint, positivt och glatt bara. Precis som livet ska vara. Nanoo Nanoo dårå...........

1 kommentar:

  1. Mork och Mindy... Jag hade en planch med dem på mitt rum. Hade nästan glömt att de fanns. Njut av filmerna!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera