måndag 1 februari 2010

Catalina Island; söndag


Jojo, när vi vaknade denna morgon och tittade ut så stod brandbilen där på gatan. 6 brandmän traskade upp i det där rummet, som jag ratade i fredags för att det luktade pekka. Nyfiken som jag är, frågade jag vad som var problemet. Svaret var; Gasläcka! Ok, klaga aldrig på mitt luktsinne igen, det funkar på gas, svett, rök och typ allt annat som behövs luktas fram. Under denna helg har jag kommit fram till två nya nya poteniella yrken: Stage-mom eller Tullhund. Vår sista dag på denna lilla paradis ö. Tänk er en frisk blandning av Gotland, Öland, Ystad, Grekisk ö, Italien och Key west, ja då är ni hemma. Jag kommer skriva lite mer om att ha med sig barn på Catalina på min barnvänligare blogg Hollywoodpyssel. Ge mig några dagar bara så ska jag styra upp en rapport! I dag strosade vi runt, åt frukost lekte och myste.
Vi åkte slutligen en båt som man kunde se fiskar i golvet. I ett litet hål kunde barnen mata fiskarna. Mycket trevlig liten utflykt!
Det var snart dags att säga farväl till Avalon och Catalina Island för denna gång, vi kommer snart tillbaka. Väl hemma i Los Angeles firade vi med Champagne att Erik klarade sitt dykarcert! Jag är så stolt över min modiga bror!

1 kommentar:

  1. Här har du en till med bra luktsinne! Speciellt när det gäller fukt och mögel, det går inte förbi mig. När andra har skakat på huvudet och frågat om jag är gravid...igen... Då har det senare visat sig att jag faktiskt har rätt. Mögel!

    Häftig båt där man kan se fiskar. Förstår att det var poppulärt för barnen!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera