tisdag 1 december 2009

Svensk 1 december stämning


Äntligen fick jag ge barnen sina julkalendrar. Vi fixade mysigt i "mammas och pappas säng" och sedan såg Maja och Kalle första avsnittet av årets julkalender. Jag skulle gärna suttit och myst med dem, men jag motade Max vid grind, han ville anfalla datorn samt öppna alla luckor. Jag tror kalendern gick hem. Jag ska se den i eftermiddag.
Jag vill passa på att tacka skötbordet för, om än inte så lång, i alla fall, trogen tjänst. Nu åker du ut. Man kan inte låta bli att fundera på vad man skulle kunna ha det till. Datorbord? Leksakshylla?
Eller så är det bara, tack och hej. Lite ledsamt är det, kanske ska jag spara det ändå. Ja, det har jag ju tid att fundera på under dagen. Nu ska jag träna. See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar