onsdag 10 mars 2010

Snickarbyxor funna


Ok, nu har jag letat i flera månader efter ett par vanliga hederliga snickarbyxor. Jag har testat vita i tyg, blåa i manchester, varma, svala i olika second hand butiker. Men inget att ha. I dag bara hängde de där, rakt framför mig. Var? På HM så klart, var annars? Ett enda par kvar. Hurra jag är så glad att jag nästan skuttade hem, fast i bilen sittandes liksom......?! För ett tag sedan hittade jag ett par obligatoriska "LA-shorts", i samma butik! Ja, nu står man väl sig på jeansfronten ett tag framöver.

3 kommentarer:

  1. Snyggt Manda! Själv ser jag inte klok ut i snickisar men du var skitsnygg.

    kramar

    åsa

    SvaraRadera
  2. Snygga du! :) Jag får nog springa över till HM också..

    Kram, Helena

    SvaraRadera
  3. Men hjälp vad snygga... Jag kniper nog ett par jag med! Jättesnyggt med ett par klackar till också!

    SvaraRadera