onsdag 10 mars 2010

När jag grow up.........


I dag hade jag min premiärlunch på Urth Caffé på Beverly Drive. Jag åt ekologisk äggviteomelett och drack supergott ekokaffe med min "klassis" Alexi. Vi fick bästa platsen brevid den öppna spisen! Så trevligt sen åkte vi iväg och hade ett två timmars pass med en improvcoach. Kul! Två dagar till på kursen, det är bara att ge järnet. På barnens skola hade fröken satt upp bilder på Kalle, eftersom han är The Student of the Month! Han var vädigt stolt och Maja utropade: Vad gullig han är! På vägen hem sa Kalle: -Mamma, när jag grow up så ska jag alltid titta på Nickelodeon på TV. Sen, ska jag grew like that, sa han o pekade ut. Jag förstod ingenting? Som träden mamma, så stor ska jag bli! Min lille pöjk!

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag hittade inga kontaktuppgifter till dig så jag testar här.

    Din blogg är väldigt fin, man ser att du lägger ner tid och energi på den. Jag tänkte höra om du skulle vara intresserad av att tjäna lite pengar på din blogg, samt om du skulle vilja få fler läsare.

    Skicka ett mail så berättar vi mer. Är du inte intresserad så tackar vi för oss och önskar dig lycka till med din blogg.

    Vänligast,
    Patrik

    SvaraRadera
  2. Hej Patrik!
    Var kontaktar jag dig? tack
    Manda

    SvaraRadera