söndag 28 februari 2010

Vimmel från Hollywood

En helt vanlig fredag kväll i Beverly Hills: vi hinner inte mer än stiga ut ur bilen så kommer P Diddy med hela sitt entourage. Frugan bar på en tvilling, sen kom typ två nannys bärandes på halva Kitsons for kids sortiment, såg tungt ut. Sen själva PD med bodyguards och nästa tvilling.
På samma gata, självaste Robertson Blvd mitt emot The Ivy slog Odd Molly i fredags upp sina portar. Mitt i smeten alltså. Min "havskompis" Eleni och hennes gäng hade verkligen fått till en mysig atmosfär i butiken och visade en rolig ny kollektion. Det var ett roligt mingel med nya och gamla ansikten. Här tex Sanna, Peggy, Helena och Tanja. Först tog Jock och jag en drink med min kompis Hayley och hennes man Steve. "Skräckkungen" Steve ser nästan lite för snäll ut för att vara mannen bakom bland andra, Fredagen den 13e ! Han är nu involverad i en ny skräckis för ABC, "The Gates". Kan nästan inte vänta på att få berätta mer om den! Jag kommer sitta bänkad varje kväll framför TV:n, det e ett som e säkert.
Jag träffade Tanja för 6:e gången denna vecka, vilken kompislyx. Friday TV:s Anna och skådespelaren August vimlade vant bland galjarna! Efter denna glada och energigivande tillställning begav vi oss över till restaurangen Chaya med ett litet troget gäng. Carina, Mia, jag, Jock och Sanna. Framåt sena kvällen blir det som vanligt, hur kul det än är, så längtar vi hem till våra fina barn och drar. Tack Sanna för denna bild!

3 kommentarer:

  1. Så fin du är på fotona! Har du låtit håret växa ut lite? Möjligen är det lite ljusare än tidigare också, eller har jag helt fel. I alla fall ser det ut som att de senaste fotona är "blondare".

    Fin är du i vilket fall som helst.

    KRAM,
    Jenny

    SvaraRadera
  2. jag håller med jenny, du är smashing! assnygg i håret. kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni! KRAAAAAAAM

    SvaraRadera