fredag 4 december 2009

"How to calm down, even if you're absolutely, totally nuts"


Äntligen fredag! Jag startade dagen med att åka till Yogaworks i Larchmont. Passet hette Yoga Blend. Vill döpa om det till, Yoga Bend. Jisses. Jag är fortfarande stel som en pinne, men förhoppningsvis ska jag komma ur formsvackan snart och bli vig, smidig och yogig. Denna bok såg jag i shopen; "How to calm down, even if you're absolutely, totally nuts". Kanske borde jag skriva in den på önskelistan med en gång.
Efter detta extremt bendiga pass åt jag lunch "cross the street", på Le Pain Quotidien.

Trevligt, mysigt och ekologiskt.
Övade än en gång på att fördriva tiden helt själv, "egentid" som det ju lite poppis heter. Två gånger på en vecka, grymt lyxigt! Fast i nästa vecka borde jag kanske vara lite mer social någon lunch?!

1 kommentar:

  1. Kära Manda, njut av din egentid! Jag är såååå avundsjuk på dig att du kan ha egentid. Jag får små, korta stunder emellanåt men när Johan väl är hemma och det är helg vill man ju passa på att vara tillsammans. Svår ekvation det där!

    KRAM

    SvaraRadera