måndag 30 november 2009

Farväl Palm Springs och halloj LA


Ett annat skojsigt museum ni kan besöka, är dinousariestället längs motorvägen precis före outleten om man kommer från Palm Springs och precis efter, om ni kommer från LA. Jag har själv inte varit där, men resten av familjen diggar det, man kan till och med gå upp i dinohuvudet och titta ut. Ni ser dinon här på lite avstånd. I morse åt vi tack o adjö frukost på hotellet sen åkte vi tillbaka till LA igen. Det var en riktigt bra semester och jag är inte trött, hurra. Längs vägen noterade vi att det var snö uppe på bergstopparna.
Barnen ville nästan inte åka hem, men väl hemma njöt de av sina leksaker igen. Och bara så att ni vet, det är strålande vackert väder i Los Angeles.

1 kommentar:

  1. åååå, ränder-jag e samma skrot o korn som du-ränderna går aldrig ur mig o mina barn heller. för att inte tala om min mamma. får jag något i klädväg i julklappär det defenitivt randigt!!!

    SvaraRadera