torsdag 29 oktober 2009

This is it...........MJ rules


Efter ett stentufft träningspass med Tanja fullkomligt snubblade jag ut ur träningslokalen. Jag hann precis se att min gamla granne, Manny Pacquiao, boxaren, är tillbaka i LA och på gott träningshumör i gymet. Ska bli spännande att följa honom igen. Jag promenerade till The Grove. Denna dag var inte riktigt planerad. Köpte en latte och satte mig på en trevlig uteservering för att skriva. Upptäckte ganska snabbt att jag hade varken uppkopling eller el till datorn. Supermissnöjd, eftersom jag var på skrivarhumör och har laddat med bra uppslag. Men ingen ide att sura, varför inte skaffa ny energi och färska inputs. Sagt å gjort, jag spatserade till bion och köpte biljett till pinfärska Michael Jackson dokumentären "This is it". Vilken energikick jag fick! Vilken artist han var! MJ is/was my man! Eller jag vet, att det är JM som är min man, men ändå. Två timmar med svett tårar och världsmusik. Magiskt! Jag fullkomligt dansade ut från filmen och bestämde mig genast för att börja dansa på någon dansstudio här i LA. Ringde Tanja och fick bra tips på studior. Å vad kul, återkommer om detta!!!!! Fler biobesök i nästa vecka, återkommer om det med!!

1 kommentar:

  1. helt underbart att läsa om dina bravader! känns långt ifrån labarbete, doktorand handledning och ansökningar för meled att ens få bedriva forskning. SUPER! Kul att få modella med sin lilla. Kanske kan få johanna att ställa upp som modell i min kommande folder för mitt egna företag? eller kanske skall man dra till LA för att använda Manda/Maja konstellationen? det verkar ju vinnande!!!

    SvaraRadera