fredag 30 oktober 2009

Stövlar stövlar stövlar




Var på Nordstroms på 3rd street i går och kollade in det helt sjukt stora stövelutbudet. Först snubblade jag över Minnetonkaavdelningen. De hade inte mina vita snygga, men oj så mycket andra härliga, vill-ha-moccasiner. Enjoy! Stövlarna då. Jag kan känna att det tar emot att köpa höga stövlar i sommarklimat som mest är anpassat för flipflops. Alltså, nu funderade jag kanske inte på riktigt så här höga, men ändå. Malin, min kära kära kompis hade identiska när vi spexade runt på nationerna i Lund på 90-talet. Nu är de mode igen! Report Signature är märket om någon skulle vilja inhandla ett par!!! Malan, plocka fram dem innan dina döttrar gör det. Skynda dig!!! Men de här då, jag som älskar leopard o andra djurmönster, Stuart Weitzman. GALNA och helt underbara!!!! Kanske något för min kompis Josefin att lyxa till det med i radiostudion på morgonkvirren. Ja, vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar