tisdag 22 september 2009

Pocahontas och Vargtass

I går stack jag  i väg en sväng till Whole Foods market för att köpa chokladsojamjölk till Maja, men då ramlade jag i stället in i ett par indian mockasiner till Max, titta så fint vi matchar varandra:). Pocahontas och Vargtass, det e vi!
Max små söta är i ecoleather, (www.bobux.com) och mina är hederliga Minnetonka (www.minnetonka.co.uk/). Ta en titt på deras hemsida! Känns precis som när jag var 12 år och hade nästan exakt likadana. Man smyger fram i dem, som en Toyota Prius ungefär. Jisses vad tyst den bilen är, nästan farligt ljudlös. 
I alla fall..... min mokasinperiod lär inte vara över förrän om en lång tid. När jag väl kom hem glad i hågen, ringde det på dörren, och i sann american style stod FedEx där med ett litet paket. Hurra min tröja som jag i fredags hittade på Barneysbutiken i The Grove, men storleken var fel, har anlänt. De skickade efter den från San Fransiscofilialen och vips var den hos mig i LA. Hovleverantören, få vi väl kalla honom nu, Marc by Marc Jacobs har slagit till igen och trollbundit mig med en kollosalt härlig randig tröja. Min dotter Maja är en exprimentell fotograf, där av ljus på halva mig. En konstnärlig touch helt enkelt.


2 kommentarer:

  1. Fina skor --> har de vanliga med dragkedja bak, rödbruna med frans - LOVE THEM! Gillar tröjan också.
    Ni verkar ha det underbart där. Jag har ju bott i San Frans i 4 år så jag får lite ont i magen av saknad när jag kollar din blogg.

    Vi kommer gärna och hälsar på! Har ni stor gästrum eller?!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Inte direkt nåt gästrum, men finns det hjärte finns det stjärte:) Det e bara att invadera:) kram

    SvaraRadera