torsdag 17 september 2009

Hålla sig på mattan


Här är en bild på alla mattor som just nu är en mycket stor del av mitt liv

1. Röda yogamattan, märket manduka (www.manduka.com). Världens bästa yogamatta. Inte för varm, glider inte iväg och lagom lång. Inte jätte tung heller. Kan inte yoga utan den!

2. Spikmattan fick Jock i födelsedagspresent av sin mamma Marianne, en så kallad yantramatta. Det är ju väldigt inne nu att ligga på spikmattor. Jag har inte riktigt kommit på grejen med den, men är helt övertygad om att snart har jag det

3. Min fina rosa träningsmatta. Den har jag köpt på Target för 20 dollar. Den glider iväg och är ganska varm att stå på, men barnen gillar att de kan ha en egen yogamatta. Sen är färgen underbar att titta på

Jojo me snöre

2 kommentarer:

  1. Spikmattan är bästa sömnmedlet. Man måste förstås först ha lärt sig ligga på den (det tar några gånger). Sedan, om du har svårt att somna på kvällen eller om du ligger sömnlös om natten, tag upp spikmattan i sängen och lägg dig på den, inom fem minuter är du halvt sovande, jag lovar! Försök slänga undan spikmattan innan du somnar, men det är ingen katastrof om man ligger kvar. En natt sov jag på min i över tre timmar!
    Yoga däremot har jag inte riktigt blivit kompis med. Jag inser att det är bra för ryggen, men det är ju så långsamt!
    Kram Bea

    SvaraRadera
  2. Nej det finns snabb också:) kram Testa!

    SvaraRadera