söndag 13 september 2009

Behålla eller lämna tillbaka?


I åratal har jag letat efter den perfekta väskan. I fredags var jag på Barneys och började faktiskt se ljuset. Där låg den, Marc by Marc Jacobs väskan. Som ni ser, så har den helt fantastiskt fina fåglar som jag förälskade mig i direkt. Trots detta, har jag i helgen fört inre diskussioner med mig själv om jag verkligen ska behålla den, är den så härlig som jag tyckte i butiken? Kan någon snäll väninna kan hjälpa mig; Behålla eller lämna tillbaka? 

4 kommentarer:

  1. Cecilia Blankens hälsar via sin blogg på mama.nu/cecilias-blogg, följande:
    Noterar även att min underbara LA-baserade kompis Manda (som bloggar här - läs!) just slagit till på samma väska, men eftersom min IQ inte räcker till för att klura ur hur man gör för att lämna kommentarer på hennes blogg gör jag det här i stället: Behåll den Manda! Do it! Så kan vi gå runt i var sin stad, i olika delar av världen med likadana väskor och njuta av känslan av hur Marc Jacobs förenar!

    Själv ville jag bara förmedla hälsningen.
    Mvh
    V

    SvaraRadera
  2. Kom hit från Cecilia Blankens blogg. Behåll så klart! säger jag också. Den är ju jättefin med de där fåglarna.

    SvaraRadera
  3. Enkelt! Klart du ska ha den! Supersnygg! (både väskan och du ; )

    kram

    SvaraRadera