söndag 13 september 2009

20 nya 40 eller hur var det nu?

Jag gillar inte "budskaps tröjor" men denna är ju faktiskt lite kul. 



På tal om att känna sig som 20 år, det gjorde ett glatt "närmare 40 år än 20 år gäng" i går kväll. Issa o Filip bjöd på flott kräftskiva i Los Feliz. Vi drack snapzzzz, åt supergoda kräftor direkt från IKEA och sjöng lustiga visor. Ju fler snappsar ju lustigare visor blev det, det slutade på Tomtegubbar slår i glasen, sehr lustich.

Vet inte vad som hände, men plötsligt såg Oskar, jag och Basse ut så här?


I dag har jag huvudvärk som sig bör, men sov till 11, hurra. Vet inte var snickarglädje energin kom från men nu har jag byggt den här bilen till mina söner. Med tanke på hur jobbigt det var att fixa ihop bilen så tycker jag att Kalle kunde kosta på sig ett litet leende. Jag är nu helt slut och sugen på hela McDonalds menyn........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar