onsdag 22 juni 2011

Julafton i flyttdammet

Jag måste bjuda er på ett axplock av mitt klädsamlarintresse. Jag har minnen till alla mina kläder. Under en tid på ZTV var vi sponsrade av Skechers skor. Inga dåliga doningar man stapplade runt i. Eller denna kostym, i någon slags plyschaktigkonsistens. Den köpte jag i Paris, trådsmal, men som osäker 20+are så trodde jag annat. Det värsta var då när den petita fransyskan i butiken påpekade flera gånger att jag skulle ha en större storlek. Det var droppen! Och stövletterna, oj vad det sprangs på disco i dem! Ljuva 90 talet i Paris! Eller den röda skinjackan från Les Puces. LOve it! Det kommer mer!

1 kommentar:

  1. Hej! tack för senast! jag har en svagt minne om att jag var med på den där röda läderjackeköpet?? har jag helt fel??? alltså sjukt kul att du spar på allt, hur gör du mensch! kramar!!!f.

    SvaraRadera