måndag 29 november 2010

Rent mjöl i påsen

- Två gånger ska du träna innan vi ses igen på tisdag, sa Tanja innan vi skiljdes åt i fredags. Vad göra? Jo, som hon säger så klart! I går tog jag med min man på superhajk.
Jock njöt i fulla drag och var bländad av utsikten. Själv är jag höjdrädd och gör det mest för motionens skull. Men ibland, stannar även jag upp och häpnar över vad som bjuds runt mig. City, hav, skyskrapor, dalar och golfbanor. Fantastisk miljö, minus avgaser såklart. Detta var pass nummer ett, pass två skedde på tennisbanan denna morgon. Tufft pass men med mycket beröm. Det gillar jag! Just nu är det lite småkallt, men bara precis sådär som man pallar med. Usch, snart är vi tillbaka i snö/slask/kalla Sverige. Vilken otroligt ocharmig årstid att återvända till. I alla fall, i morgon kan jag titta Tanja i ögonen med rent mjöl i "possen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar