fredag 22 oktober 2010

En slät kopp och plasttallrikar

Nu har jag varit sjuk i snart två veckor. Usch vad pessimistiskt att starta dagens inlägg med det. Kanske bättre början hade varit; Solen skiner i LA, men det gör den inte, så sjukdom vinner. I alla fall en sedan länge bestämd frukost på anrika Roscoe's Gower gick liksom inte att mesa sig undan. Väl inne på stället konstaterade jag att jag både kände mig febrig och att jag hade lock för öronen. Både Helena och Christi försäkrade mig om att jag inte skrek, men det kändes så. Med plasttallrikar och en kopp svart java körde vi friterad kyckling med tillbehör. Vet inte vad jag ska säga, det var en upplevelse i alla fall och vi hade trevligt! Efter frukosten fick man rediga amerikanska våtservetter. Slängde mig sedan in i min familjebil och på några minuter var jag hemma på berget igen och direkt ner i sängen och netflixade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar