måndag 9 augusti 2010

Iiiiiiihaaaaaaaaaaa....


På väg hem från vår utomordentligt härliga och varma ökensemester stannade vi till vid en westernbutik. Vi har passerat den ett gäng gånger förr, denna gång var det dags för ett stopp. Jag vill köpa ett par riktigt snygga cowboyboots. De hade allt från "JR" hattar, sadlar, oljerockar och squeerdanceskjortor. De hade boots också, men inga snygga. Bra då vet jag!
Hemma hade Majas nya skolväska och lunchbox kommit. Måndag är en stor dag: First grade! Även för Kalle som börjar Kinder. Han fick en superfin sovsäck som han kan ha när han sover middag på skolan. Och till mig: IKEA katalogen!!!

1 kommentar:

  1. Lycka för dig som har fått IKEA-katalogen... Jag brukar fixa så att jag får två, de slits snabbt både av mig, Johan, Rebecca och Ebba.

    Ser ut som ni har det hur jäkla bra som helst! Skolstart för Maja, det är stort. Här börjar de den 23:e så Ebba får vänta ett tag till och hon längtar jättemycket efter att börja i skolan och träffa alla kompisar igen.

    Hälsa Maja!

    KRAM,
    Jenny

    SvaraRadera