fredag 16 juli 2010

Kalle 5 år

Det stämmer riktigt bra att tiden springer iväg när man har barn. För 5 år sedan föddes lille Kalle, då var Maja lika gammal som Max är nu, 2 år. Denna vecka hade vi två födelsedagsbarn i huset, Kalle och Max. Och igår var det kalas! Morgonen startade givetvis med massor av paket för de båda. Det var ett brett utbud bland paketen, pokemons i alla former, böcker, bollar och kläder. Max är en sportig ung kille och var mycket nöjd med sin gigantiska basketboll och boxningshandskar.
På eftermiddagen kom släkt och kompisar. Det var två nöjda barn som somnade framåt kvällen!

3 kommentarer:

  1. Grattis till dina fina pojkar på deras födelsedagar!!

    Var hittar man en sådan fin och stor basketboll. August hade ALDRIG släppt den om han hade fått en sådan.

    En annan fråga, behöver du hjälp med läroböcker till Maja hjälper Johan gärna dig.

    Och de sista frågan, vi Skånebor som i stort sett ALDRIG är i Stockholm, vad ska vi se och hitta på? Några tips?

    STÖRSTA KRAMEN,
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt ni verkar ha det :).kram Linda

    SvaraRadera
  3. Den har jag köpt på BR leksaker (tror jag det heter) i Gallerian I Stockholm. Kommer i en liten förpackning, den går in i bilen:). Det fanns andra varianter också. Tacka Johan, jag hör av mig! Jag mailar tips!
    Kram till både Jenny och Linda

    SvaraRadera