tisdag 27 juli 2010

Grönt e skönt

Det är fantastiskt vackert här, samtidigt som jag inte kan låta bli att tycka att det är jätte konstigt, att allt ska kännas så italienskt. USA i ett nötskal. I morse promenerade vi iväg till gymmet, men efter en stund upptäckte jag att Jock inte var kvar i lokalen. Här hittade jag min livsnjutare till man. Sen tog vi en lång promenad på golfbanan. Fascinerande hur fina gräsmattorna är. Ingen av oss spelar golf, ännu, men ändå. Jocks högsta önskan är att få bo i ett typ Teletubbies landskap. Förutom risken att få en golfboll i huvudet och frånvaro av Tinky Winky känns detta ganska nära! På golfklubben noterade vi denna välfyllda golfbil, drycker, med och utan alkohol, som körs ut på "fältet". Kanske något för Ågesta golfklubb? På eftermiddagen blev det strandhäng med barnen. De är inga badkrukor, mina barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar