tisdag 4 maj 2010

Fredag morgon

Fredag morgon, vaknade, i vanlig ordning, prick halv sju och undrade var jag var. Vände mig om och såg i den andra sängen, en naken rumpa. Men oj, vände mig kvickt om igen. Ja just det, jag delar rum med min kompis Magnus och det är tokhelg på gång! Och där står muggarna och en tom vinflaska! Hurra, nu är jag med! Magnus och jag har känt varandra sen vi var 18 tror jag. Så rart att vi har exakt likadana tandborstar också! Kändes lite udda att vakna i LA på hotell utan familjen. Men ganska lugnt och tyst, förutom Magnus då. Enligt schemat, så var det mycket som skulle hinnas med denna dag. Men frukost måste vi hinna. Frukosten var SÅ bra! Man ville sitta där hur länge som helst och mumsa. Fast ibland blir det bara för mycket goda saker att välja på och slutresultatet blir lite så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar