torsdag 1 april 2010

Påska yra


I dag har det improviserats igen. Jag fick, bland annat, äran att spela onykter biobesökare, som hatade filmen "Mama Mia". Det var skoj. Efter klassen åkte jag iväg och åt lunch på en fransk ekologisk liten restaurang. För att sedan slänga mig på kiroprakterns brits och bli knotknäckt för andra gången denna vecka. Nä, inte så skönt, men man blir väl bättre av det. När jag kom hem hade Sibi köpt färgrika muffins till barnen. Och så kom Des och Marley på playdate. Sen kom Minnie o hennes son Henry över med påskpresent till Max. Jisses, jag som brukar vara bra på att fixa "högtidspresenter", här ligger man i lä. Som höres så är det full rulle här i dag, tror faktiskt jag tar med min man ut på stan och försöker glömma påskeriet en stund!
iO West kräver att man ska se sju föreställningar för att klara kursen, så i kväll ska Jock, jag och Steve, köra ett litet improvmaraton på kvällskvisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar