lördag 24 april 2010

Jock är hemma igen-tror jag?!


Jock var ju tvungen att stanna i Frankrike ganska många extra dagar efterson vulkanen på Island härjar. I mer än två veckor var han borta, så länge har han aldrig varit borta från oss. Han var grymt utvilad när han återvände. Jag måste erkänna att jag gav med nöje tillbaka vaken nätterna till honom. I vilket fall, han kom hem och han drog, kan man säga. Nya avsnitt av Minute To Win It spelas in nu denna helg och då måste Jock vara med att styra upp. Så min man försvann igen. I morgon ska vi nog gå och kolla på inspelningarna eller så gör vi som idag, hänger vid poolen, lyssnar på hiphop och är lite Hollywoodiga så där på lördags kanten. Dags för ett glas rosé tror jag bestämt!

2 kommentarer:

  1. Skönt att han kom hem en liten sväng i alla fall ;). Hoppas ni haft en toppenhelg. kramar

    SvaraRadera