fredag 26 mars 2010

Torsdagens utekväll


Torsdagkväll, ja sanna mina ord, veckans vuxenkväll. Medan Jock och jag piffade oss, hjälpte Maja sin bror Kalle med läxan! Så stora är de nu!
Vår och hela LA:s svenskkolonis mäklare, Pat och hennes man Ari bjöd med oss till restaurang Palate i Glendale. Jag startade i baren med en "James Bond". Bartendern som var från Paris, snålade inte på vodkan. Vet inte om det är bra eller dåligt. Kvällens värdinna Pat, ville introducera oss till två andra par i film och TV-världen. Två bröder Jason och Peter Filardi med deras fruar Andrea och Claudia. Bröderna var så lika att jag blev förvirrad ibland till vem jag hade sagt vad. Bröderna och Claudia Grazioso är tvättäkta manusförfattare i Hollywood, på riktigt! Andrea som bland annat är modell, berättade mycket varmt om en hobby hon har. Poledancing. MYCKET poppis i USA Det måste jag ju testa, flickan på hemsidan ser ju hur glad ut som helst! Härlige Ari, en man som verkligen klär i rosa skjorta och är snart restaurangägare. Kan knappt vänta på att få hänga på hans hak. För ett hak kommer det bli! Mycket trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar