söndag 7 mars 2010

Spontanare på stan

I går kväll drog Jock och jag iväg till UCB och såg en graduationshow, elever som går samma etapp som jag framträdde. Jag var nyfiken på hur det ungefär kommer gå till, när det väl är dags för mig, snart. När jag satt där, slog det mig att man ser verkligen varje rörelse som personerna gör på scenen. Ska man tänka på det med?! Efter detta åkte vi till nyrenoverade Hotel W i Hollywood. Lobbyn var fylld av drinkande hollywoodiga glittriga personer. Det är ju Oscarshelg! Däremot restaurangen, så här tidigt på kvällen, var ju folktom när vi anlände.
God mat men otroligt färglös inredning. Lite så man får en känsla av att det var smutsigt. Det var verkligen två världar Lobbyn och Restaurangen. Meningen var denna kväll att vi skulle gå på drinkbjudning, den blev inställd tyvärr. Men några av gästerna som skulle kommit förflyttade sig raskt till Cecconis istället. Vi åkte dit och drinkade en stund med Malin, Issa, Karin, Carina och två nyanlända från Stockholm Maja och Therese. Anna Maria och Chris intog en god middag på stående fot i baren. Tyvärr blev bilderna svarta, men ni kan säkert tänka er in i en afton på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar