tisdag 16 mars 2010

Blomsteryra



Nu är det verkligen blomsterkavalkad i Los Angeles. Både i rabatterna och på galjarna runt om i modebutikerna! Köpte en väska idag som jag tyckte var söt, när jag öppnade den, blev jag alldeles till mig. Blommigt foder. Klänningen som jag pratade om, för någon dag sedan, har jag nu förbeställt på Ralph Lauren butiken. Klänningen ska vara i min ägo om ca två låååånga veckor. Så länge plockar jag fram min lilla kjol som jag inhandlade för länge sen. Ej använd ännu. Typiskt mig! Gap hängde de här fula blusarna, men ändå, blommigt. Maja står sig bra, hennes fina blommiga tights är ju helt rätt. Som sagt det blomstrar över allt, nja, nästan i alla fall. Kanske inte hemma hos oss, riktigt! Den här stackaren har kanske sett sin sista dag.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med alla blommor överallt!
    Väntar otåligt på att H&M ska släppa hela Garden Collection...

    SvaraRadera