söndag 28 mars 2010

30 års baluns


Med en frisk vindbris i mitt hårsvall, var jag i går, helt redo för en äkta Los Angeles Hollywoodish "rooftop fest". Mattias "Junkan", fyllde hela 30 år och bjöd i en hel drös roliga gäster till Hotell The Londons takterass. Det är lika lyxigt som det låter! Sol, värme och champagne. Agent Steve och Friday TV:s Anna njöt i det glassiga solskenet. Och födelsedagsbarnet hade ett behagligt mingeltempo tycker jag.
Utsikten och poolen, nej, mer presentation än så kanske inte behövs. Mot kvällen och begynnande natt, gick vi vidare till en "vuxen ungdomsgård". Bilderna är vid detta tillfälle fortfarande skarpa. Gustaf, Jock, Anna och Anna-Karin. Retro fotbollsspel. Sen försvann skärpan, i kameran alltså. Men vad spelar det för roll, trebarnsföräldrarna, dvs jag och Jock lyckades vara ute till 03.00. I klartext betyder det: ca 4 timmars sömn.

6 kommentarer:

  1. Men gud vad snygg du är Manda!
    Bea x

    SvaraRadera
  2. Ser helt UNDERBART ut. Och du ser helt fab ut. kramar Linda

    SvaraRadera
  3. Du ser ut som en filmstjärna ju!! Jisses vad dit hår växer... Är det solen? Hoppas att kvällen var lika skoj som det låter ovan.

    KRAM,
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad snälla ni är! KRAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin bild på dig och Jock!!
    Jag vill oxå va med.. på rooftop å tjejmidda å sånt... Saknar dej! Halvt glas ;)

    SvaraRadera