torsdag 25 februari 2010

Aktiv dag


Torsdag, det betyder andra träningspasset med Tanja denna vecka. Jag förstår inte varför jag alltid blir så förrvirad på hur man ska göra olika rörelser. Hon visar, jag säger; Ja just det och sen, en sekund senare; Hur sa du nu? Så nu har min ädla tränare förbjudit mig att prata samtidigt. Fokus med andra ord. Svårt när man ju har en miljon grejor man vill prata om. Tur vi åt middag i går kväll tillsammans med Helena, så vissa viktiga ämnen fick avhandlas. Tänk att de två har känt varandra sen, ja jag tror det är sen de var 7 år och är fortfarande kompisar. Vad mysigt! Tillbaka till dagens äventyr. Efter det tuffa träningspasset åkte jag till Karin. Det skulle hajkas i Runyon Canyon. Full rulle idag. Underbart väder och mycket härlig promenad. Sen åt vi lunch och jag fick äntligen se det nyrenoverade köket. Mycket fint! Jag snokade runt lite och hittade familjens fenomenala sopsorteringsanordning. 3 lådskåp på rad, som var väldigt snyggt integrerat i köket. Efter ett tag kom Sibi med Max och Talbot för att leka med Harry på den välklippta gräsmattan. Det pausades lite, mitt i fotbollsnätet. Syltkakor som Karins mamma hade bakat, åts glupskt, under tystnad. Trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar