torsdag 28 januari 2010

Tjejmiddag på La Poubelle


Tjejmiddag var nästa punkt på agendan i går kväll. Jag hade givetvis min medalj som jag fick av Kalle. Den matchade kanske inte min fina kjol från Forever 21, men det gör ju inget. Kjolen har allt; volanger, paljetter, siden och spets. Vad mer kan man begära? Erik körde mig ner till La Poubelle. Det är alltid härligt att vara där. Mysig stämning och urgodmat samt, vinet dricks ur vattenglas. Ett mycket trevligt middagssällskap var det också Helena, Anna och klockdrottningen Ellen . Vi kom ganska tidigt, och då har inte sorlet satt igång riktigt, framåt slutet av middagen kom halva LA inrusandes, ljudnivån ökade drastiskt. Då blev det skrikläge vid vårt bord. En kändis hann vi se också, skådespelerskan Ginnifer Goodwin.
Är det konstigaste stavningen på namnet Jennifer hitills? När vi hade stirrat på henne en stund, funderade vi lite kvickt på att försöka få platser på 23.00 föreställningen på vår "hemma" improvteater. Men det blev inget denna gång. I nästa vecka sätter min improvkurs i gång igen, part 2. Spännande!

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt med tjejmiddag :). Hoppas du får en härlig dag. Kram Linda

    SvaraRadera