lördag 16 januari 2010

Sony Angel gänget


Alltså, jag tror att min mamma och min kompis Jenny har startat en liten klubb. "Sony Angels". När mamma var här i LA och hälsade på sist, så hittade hon värsta söta små dockorna. Både hon och jag blev handlöst förälskade. Så nu har då även Jenny hoppat på docktåget. Hon verkar verligen älska dem och uppskatta dem, kanske till och med ännu mer än mamma (kan det vara möjligt?). De båda har nu skickat efter, dessa små dockor från, ja någonstans. Och tydligen träffades de i helgen hemma hos mamma och delade upp leveransen. Systerligt! Kan inte vänta tills vi ses, och kan leka ihop alla tre. Känner jag, mamma och Jenny rätt så har de säkert lockat in fler medlemmar i "Sony Angel gänget", tills jag återvänder till Sverige. Maja står nu bakom mig, tittar beundrande på dockbilden och undrar om det är en present till henne? Nej, svarar jag, det är mormors dockor! Maja; ?

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det helt galet! Hoppas på en fanclub här i Sverige. Oftast kan man endast beställa Sonny i blindbox och då behöver vi vara många. Det blir lätt dubletter och då kan man träffas och ha bytarkvällar... Vilken idé! En butik i Vellinge som jag tipsade din mamma om och som nu säljer hennes cupcakes och glasstrutar är nu även intresserade av att sälja Sonny Angel. Då lär jag inte bara vara en stamkund utan troligtvis även få VIP-kort!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag menar en fanclub i Skåne... lite långt att åka till Luleå på bytarkväll...

    Kram

    SvaraRadera