lördag 5 december 2009

Partaja i Hollywood


I går fredag var vi på en trevlig och 80-talig restaurang "Geisha House", 6633 Hollywood Boulevard. Ja, i alla fall om man snackar musikvalet som DJ-tjejen drog på med. Högt var det också. Det måste vara en åldersgrej, jag klarar inte av för hög musik när man ska sitta som vi gjorde, sex personer och prata. Bortsett från det så var det en kanonrestaurang, alldeles röd var den också. Maten var super och sällskapet med. Helena, Mattias, Micke och Tanja. Det var första gången Tanja och Jock träffades, det såg ju ut som ett kärt möte. Efter middagen drog jag och Jock med gänget på en musikstudiofest vi var inviterade till. Härlig stämning, mycket folk och discodans. Människor stod och hängde i trappan och rökte. Just rökningen i trappan, kändes som att komma tillbaka till nån studentskiva på 90-talet. En av killarna som hade studion bodde i ena delen. Super coolt loft! Jag och Helena började, vid 1 tiden bli lite trötta och ville nästan krypa upp i denna loftsäng och sova en stund. Inbjudande eller hur? Jätte kul att vara på en riktig fest hemma hos någon där det fanns dansanta discomänniskor och inte minst, ett flott drinkbord.

4 kommentarer:

  1. Ja, ja DU kom dit, men INTE JAG (till Michaels). Du minns kanske vad jag tjatade om den butiken. Eller!! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Du glomde beratta om Britney Spears look alike servitrisen! Jag brukade ga till ett stalle dar en absolut kopia av Jack Nicholson serverade...Och han var lika galen...Tack for en trevlig kvall:)

    SvaraRadera
  3. Det där med hög musik känner jag igen... Johan sade till mig häromdagen att jag hade blivit gammal för att jag alltid ber honom skruva ner musiken när han ska prata med mig. JAG GAMMAL? - NEJ!!!!

    Loftsängen ser verkligen inbjudande ut... Klockan ett är ju verkligen mitt i natten för en småbarnsförälder som mig.

    SvaraRadera