söndag 1 november 2009

Välkommen till familjen Rebecca


I gårkväll tittade gänget från Thulebox fotograferingen förbi på en drink på altanen. Sofia, Angelina och Peer var slut efter en veckas hårt jobb. Sofia hade i alla fall haft några sekunder över och köpt ett par underbara Marc by Marc Jacobs röda skor med stjärnor på. I like!!! Tydligen bra rea i Glendale på Kitson om någon har vägarna förbi. De är en härlig trio, Maja och jag kommer sakna dem. Maja fick i alla fall glatt berätta för gänget att hon hade varit och handlat en ny docka för lite av sitt modellarvode. Hon var så lycklig när hon gick fram till disken på American Girl med sin, som hon sa, dollarsedeln och köpte för alldeles egna pengar. Ja då välkomnar vi Rebecca till familjen. Corraline och Lisa är jätte glada för sin nya syster. Ja och vi välkomnar även vår fina splajsans nya takbox som vi fick från Thule. Nu e det bara en hund som saknas!

1 kommentar:

  1. Fin bil, ursnygga skor och vilken fin docka! Det är så skoj att följa dina dagar som verkar vara långt ifrån lika mina här i, just nu grå Sverige. För mig lever du rena lyxlivet. Det unnar jag dig verkligen!

    Vi är en av några få i vårt kvarter som har en bil och det hoppas jag vi ska ändra på när jag börjar arbeta igen.


    Kram, kram!
    Jenny

    SvaraRadera