tisdag 24 november 2009

Michael Jackson inspirerad dotter


I dag och i morgon är det "klä er hur ni vill" dagar i Maja och Kalles skola. Ingen uniform alltså. Maja var helt klar över hur hon ville vara klädd: Mamma! Som Michael Jackson vill jag vara! Ok, då kör vi, vad ska hon då ha på sig?? Men hon visste så klart: svarta kläder och hatt, de e MJ det. Hon är helt inne på Michael Jackson nu, kanske tar jag med henne på "This is it" filmen.
Dagens simningslektion var inställd, så jag fick äran att hämta barnen extra tidigt. Mycket mysigt. Vi åkte till Larchmont och köpte stiliga cupcakes. Sådana här köpte vi till Sibis två yngsta barn, en av dem var sjuk och den andra hade varit hos tandläkaren. Snygga cupcakes tycker jag!

1 kommentar:

  1. Så fina! Hur lyckas man med det?!

    Manda, hur får jag olika typsnitt i sidelementen? Som du har på Hotell jag gillar, det är annat typsnitt än Min blogglista, inte rubrikerna men texten under... Jag blir tokig om jag inte får det rätt. Jag har kämpat och försökt hur länge som helst. Kan du vägleda mig?

    KRAM

    SvaraRadera