onsdag 21 oktober 2009

Mamma lämnar oss helt ensamma

Det jag egentligen skulle skriva i dag, när jag snöade in på tossiga saker i LA, är att min mamma reser hem i morgon och jag känner redan hur tråkigt och tyst det kommer bli. Den där tomma känslan infinner sig redan innan hon har åkt. Det lär bli färre kaffe latte per dag och färre dagliga upptäcktsfärder genom LA. Vi är ett bra team som hittar nya spännande och roliga saker och det är kul att upptäcka en stad tillsammans med min mamma. Vi har ju exakt samma intressen, som design, mode, vackra och udda ting osv. Sen är hon så nyfiken och envis, och har oftast redan före ankomst, kollat in spännande butiker och adresser. Dessa utforskar vi sen glatt och hämningslöst tillsammans. Så var det slut för denna gång, men vi jobbar vidare på vars sitt håll med några nya ideer som vi ska utveckla ihop och jag ser fram emot nästa besök. Glöm inte berätta hur du nattar Max innan du reser, jag har ju inte gjort det på en månad! Med andra ord tack för all hjälp med barnen! Kram till dig mamma o trevlig resa. En latte hinner vi nog med i morgon innan avfärd mot LAX. Godnatt

1 kommentar:

  1. Förstår att det blir trist utan din mamma. Men jag ser fram emot en träff med henne när hon landat i Malmö. Bor hon kvar i Limhamn?

    Kram, kram!

    SvaraRadera