fredag 9 oktober 2009

Kallt i Los Angeles


Nu är det faktiskt kyligt i Los Angeles tycker jag, men ändå svårt att veta hur varmt man ska klä sig. Jag gick loss på dunväst och Ugs. Kändes lite överdrivet kanske, när jag tittar på min man Jock i shorts och tunn skjorta. Här är vi på väg att se en dubbelmacka av Toy story 1 och 2. I 190 minuter satt jag o frös inne i biosalongen i dunväst och 3D brillor.
Passerade denna reklampelare på väg till bion på The Grove. Coolt! Efter bion var det dags för Majas american girl docka Lisa att gå till frissan. Hon såg rätt risig ut på före bilden. Maja valde frisyr, toffsar. Så där ja, representativ igen.Då var det dags för ett toabesök. Jag är fortfarande helt fascinerad över att de har en speciell hängare för dockan på toaletten. Geni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar